TILMELDING – Træf XXXI

Sidst set:Tellerup.dk 10. december 2008
kl. 12:56:55
Oprettet:10. december 2008
Gæstebog ● Anmeldelser ●
6/6
Heksens ansigt
Sejd er en heks, og hun truer Knusum Kranikum med at vise dit afskyelige ansigt. Gør Knusum Kranikum noget ved det, som ikke skal ske? "Heksens ansigt" er et godt tegn på hvordan Dennis Jürgensen skriver. Her er et par eksempler af hvad bogen indholder af genre: God fantasi, en smule gys, og en god humor. Jeg går tit på bibliotekket, og når jeg ikke kan finde noget nyt at læse, tager jeg faktisk mange denne her roman, fordi det er noget for mig. Jeg tror der vil være massere der vil kunne lide den. Både piger og drenge. -Anmeldesen er skrevet af: Evil Esben!
5/6
Kadaverjagt
Hej. Denne her historie er klam, ulækker, gyselig, sjov og slapper. Og det er lige den slags jeg kan lide... Jeg mener ikk helt jeg behøver en resumé, selvom jeg gerne ville give én :=) Det jeg kan lide ved historien er for det første det jeg har fortalt først, men også fordi man lære personer at kende på en god måde. Og man kommer til at synes Lorens er sej. Forsiden er tiltrækkende (Meget for drenge), og man bliver skam hurtigt opslugt af historien. Og så synes jeg mange af Dennis Jürgensens historier er gode.
Vi ses!
-From Evil Esben
3/6
Ondskabens Dimension
Gabrielle og Miranda er ikke ligefrem det man kan kalde perleveninder. Faktisk heller ikke bare veninder. De hader hende og konkurrerer hele tiden, fordi de bare vil vinde ham her, Alex! Ja, måske lyder historien ikke så uhyggelig eller spændende (For drenge) Men rolig, alle kan læse den, for de gør noget virkelig, virkelig dumt. Hm... Bogen er ikke lige mig, desværre, men jeg tror der er en del der vil kunne lide den. Ikke mig! Jeg synes den er en hel del langtrukkende, og romantisk til sidst. Det ordsprog er for romantisk. Og jeg hader romantik! Der er også for mange stop i den der gør mig temmelig sindssyg. Christi har så meget ret! Den er hamrende spittet! Men dette er kun denne ene bog.
Jeg håber da der kommer ondskabens bøger from Dennis Jürgensen!

6
Harry potter